Garanti og reservedele
Garanti og reservedele
Først og fremmest – gem købskvitteringen. Den kan selvfølgelig også findes hos os, hvis det er nødvendigt, men det sikreste og nemmeste er at arkivere købskvitteringen i dit eget arkiv, hvor du hurtigt kan få fingre i den.
Hvis din enhed/enheder har defekt, skal du først læse brugervejledningen, som skal hjælpe dig. Brugervejledningen indeholder normalt et afsnit om fejlfinding og garantioplysninger. Brugsanvisningen indeholder også producentens kontaktoplysninger. Ofte sendes enheden til producenten, som så reparerer eller udskifter den ødelagte enhed i garantiperioden.
Reservedele
Selvom alle de enheder, vi sælger, er af høj kvalitet, holder intet evigt. Sliddelene slides langsomt, og fordamperne kan nogle gange støde lidt. I disse tilfælde bør du se, om du kan købe en ny til at erstatte den slidte, mistede eller ødelagte. Selvom du ikke kan finde den pågældende del på vores hjemmeside med det samme, så kontakt vores kundeservice, så finder vi ud af, hvordan du får fat i reservedelene.
Producenter
Langt de fleste producenter tager sig selv af garantiproblemer. Typisk har producentens hjemmeside en kontaktformular, som bruges til at håndtere spørgsmål i forbindelse med garanti og vedligeholdelse. Mange producenter ønsker, at det købte produkt skal registreres på deres side. De fleste pakker har også et garantibevis på produktet, hvor du kan finde instruktioner til håndtering af garantiproblemer.
Nedenfor er adresserne på websteder relateret til garantiproblemer for nogle produkter.
Arizer
Produktregistrering: http://arizer.com/warranty
Opstigning
Produktregistrering: http://www.davincivaporizer.com/ascent-product-registration/
Atmos
Produktregistrering: http://www.atmosrx.com/AtmosNation/warranty-registration-new.html
Grænseløs
Kontaktformular: http://bndlsvapes.com/contact/
DaVinci
Produktregistrering: http://www.davincivaporizer.com/davinci-product-registration/
G Pro
Instruktioner for garantispørgsmål: http://grencoscience.de/pages/warranty
Magisk flyvning
Format af garantiproblemer: http://support.magic-flight.com/customer/portal/emails/new
Pax
Produktregistrering: https://www.paxvapor.com/uk/register/
Puffit
Produktregistrering: https://www.shop.discreetvape.com/pages/warranty
Storz & Bickel / Vulkan
Vedligeholdelsesserviceskabelon: http://www.storz-bickel.com/shop_eu/en/service/rma/
Vapir
Garantiregistrering: http://www.vapir.com/support/warranty-registration