Leveringsbetingelser

Produkter og produktpriser

Priserne på produkterne præsenteres i forbindelse med produktpræsentationerne. Vores produkter er inklusive moms. Skattefordelingen kan ses i indkøbskurven og i ordrebekræftelsen.

Betalingsmetoder

Bestillingen kan betales i netbanken. På hverdage behandler vi betalinger, der er kommet på vores konto kl. 12.00 og overfører ordrer til behandling samme dag. Desværre er der i øjeblikket ingen andre betalingsmetoder tilgængelige i vores onlinebutik.

Ubetalte ordrer

Vi forbeholder os retten til at annullere ordren, hvis den ikke er blevet betalt til vores konto inden for fem bankdage.

Ubemærket levering

Vi respekterer vores kunders privatliv. Vi pakker altid ordrer i diskrete brune eller hvide pakker, postposer eller kuverter. Der er ingen logoer og ingen omtale af vores butiksnavn på forsendelserne. Du behøver ikke at sende os en særskilt besked om dette!

Leveringsmetoder

Vi bruger primært Posti til at levere forsendelser. Afhængig af lagersituationen vil produkterne blive sendt hurtigst muligt, oftest samme dag, dog normalt senest de næste to hverdage efter modtagelse af betalingen. Når forsendelsen ankommer til afhentning, modtager du en ankomstbesked via sms eller e-mail. Herefter kan produkterne afhentes med det samme. Brevforsendelser leveres med almindelig brevpost til døren eller postkassen.

Forsendelsesomkostninger

Leveringsomkostninger ændrer sig afhængigt af indholdet i indkøbskurven eller kundens valg. Du kan altid følge leveringsomkostningerne i højre sidebjælke på siden. Hvis pakken ikke afhentes inden for fristen, og den returneres som kontorretur, vil omkostningerne ved genforsendelse blive opkrævet på forhånd hos abonnenten.

Salgsområde

Produkter, der sælges i onlinebutikken, leveres til EU-regionen.

Lagerstatus

I vores netbutik er lagersituationen for netbutikken og lagersituationen for begge butikker blevet annonceret separat. Lagersituationen opdateres løbende, men vi forbeholder os ret til ændringer i lagersituationen.

Vi accepterer ikke bestillinger via telefon, e-mail eller i butikken. Forespørgsler foretaget via telefon, e-mail eller i butikken er ikke bindende ordrer. Seeds of Love garanterer ikke, at det produkt, der bliver spurgt om på disse måder, vil være tilgængeligt senere. Henvendelsen er heller ikke bindende for kunden. Vi behandler kun forudbetalte ordrer foretaget gennem vores onlinebutik som bindende ordrer.

Vi reserverer ikke produkter til ubetalte ordrer.

Leveringstid

Vi forsøger at behandle og bogføre ordrer, der er afgivet i onlinebutikken, normalt samme dag eller senest to hverdage efter modtagelse af betalingen. Vi forsøger at holde vores lager aktivt, især for de mest populære varer, men hvis en vare du har bestilt midlertidigt er udsolgt, giver vi dig besked via e-mail. Hvis du ønsker det, sender vi hele ordren, så snart vi modtager det manglende produkt. Vi tilstræber at levere ordrer komplette. Hvis et produkt er udsolgt i længere tid, og vi ikke kan få mere af det inden for rimelig tid, kan ordren leveres i dele.

Returret

I henhold til forbrugerbeskyttelsesloven har kunder i netbutikken ret til at annullere deres ordre eller en del af den inden for 14 dage efter modtagelsen af ordren. Returretten gælder kun ubrugte, salgbare produkter. Åbning af den forseglede pakke medfører, at returretten udløber. Uforseglede produkter kan ses på samme måde som i en butik, det vil sige, at du kan se varerne udefra. Brug af produktet på en måde, der gør det uegnet til salg, medfører, at returretten udløber.

Defekt produktretur

Alle returneringer skal altid aftales med forretningen på forhånd. Reklamationsfristen efter afhentning af varen er 14 dage. Den bedste måde at nå os på er gennem kontaktformularen på hjemmesiden. Et defekt produkt ombyttes som udgangspunkt kun til samme nye vare. Sælger refunderer ikke de afholdte omkostninger til returneringen, medmindre returneringen først er aftalt med sælger. Sælger indløser ikke returneringer sendt efter efterkrav.

Forsendelser beskadiget eller tabt under levering

Desværre, trods omhyggelig emballering, formår Kuljetusliike ikke altid at levere pakker intakte. Af denne grund er det godt at tjekke pakkens stand og eventuelle skader i pakken allerede ved afhentning af forsendelsen.
Hvis forsendelsen er blevet beskadiget under posttransport, indsend en skadeanmeldelse STRAKS. Kontakt også sælger, så aftaler vi levering af det nye produkt. 

Hvis din pakke eller brev er blevet væk undervejs, anbefaler vi at kontakte Postis kundeservice i henhold til den leveringsmetode, du har valgt.

Kontaktoplysninger

For alle spørgsmål relateret til ordrer, kan du kontakte os på følgende måde:

På e-mail fra info@seedsolove.fi

Y ID: 2725332-3